صابری: بعد از بازی افسوس خوردیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: پس از شکست مقابل تیم ژاپن افسوس خوردیم که نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهسا صابری پس از شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات AVC کاپ ، گفت: ژاپن همیشه جزو بهترین تیم‌های آسیاست. آن‌ها بسیار سرعتی کار می‌کنند و کار را برای حریفانشان سخت می‌کنند. ما برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم و واقعا می‌توانستیم برنده شویم. پس از پیروزی در ست دوم هم قسم شده بودیم که بجنگیم و برنده بازی باشیم.

وی افزود: در ادامه برخی خطاهای شخصی ما افزایش پیدا کرد. همه بازیکنان از همه توان خود استفاده کردند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی را واگذار کردیم. شاید تیم ما کمی نسبت به ژاپن خسته بود اما از لحاظ فنی ما هیچ چیز از حریفمان کم نداشتیم.

صابری اضافه کرد: بعد از بازی افسوس خوردیم که این دیدار را واگذار کردیم و نتوانستیم به جمع 4 تیم راه پیدا کنیم. اتفاقی که قطعا توانایی انجام آن را داشتیم.

دریافت کننده ملی‌پوش کشورمان گفت: فکر می‌کنم تنها عاملی که می‌تواند درصد خطاهای فردی بازیکنان را کاهش دهد برگزاری تعداد زیاد بازی دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف است. همه تیم‌ها چندین و چند تورنمنت را برگزار می‌کنند و به مرور زمان با کسب تجربه خطاهای فردی خود را کاهش می‌دهند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار