گیوه: برای پیروزی همدل بودیم/خوشحالم که به هدفمان رسیدیم

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: برای پیروزی مقابل ویتنام با هم همدل و هماهنگ بودیم و خوشبختانه موفق به شکست دادن این تیم شدیم.

گیوه: برای پیروزی همدل بودیم/خوشحالم که به هدفمان رسیدیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،زینب گیوه پس از پیروزی 3 بر یک تیم ایران در دیدار با ویتنام، گفت: خدا رو شکر می‌کنم که توانستیم به اهدافمان برسیم، این دو بازی آخر برای ما خیلی اهمیت داد که خوشبختانه اولین بازی به خوبی سپری شد.

وی افزود: ما در این دیدار بسیار هماهنگ بودیم، بچه‌ها بسیار همدل و یک جهت بودند. سرویس های خوبی زدیم. دفاع ها خوب و هماهنگ بودند و خطاهای انفرادی به نسبت بازی های دیگر پایین تر بود. خدا هم کمک کرد و با همدلی و یک دلی بچه ها توانستیم برنده دیدار باشیم.

گیوه با بیان این مطلب که مقام هفتم آسیا بهترین مقامی است که تیم ایران تا به حال در AVC کاپ کسب کرده است، گفت: برای اولین بار است که به دیدار پنجم شمی مسابقات AVC کاپ آسیا صعود کرده ایم، امیدوارم که بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم و مقام پنجم آسیا را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران درباره حریف بعدی تیمش در این مسابقات گفت: تیم چین تایپه، تیم خیلی سرعتی است و سرویس های خوبی می زند. شاید ما در دفاع مقابلشان با مشکل مواجه شویم، اما تیم ما نشان داده است که اگر بخواهد کاری را انجام دهد، می تواند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار