واليبال كنفدراسيون زنان آسيا - ويتنام

چين روی سكوى نخست ايستاد

تيم ملى واليبال زنان چين با پيروزى مقابل قزاقستان مدال طلاى AVC كاپ زنان ٢٠١٦ را از آن خود كرد.

چين روی سكوى نخست ايستادبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده پنجمين دوره رقابت هاى واليبال قهرمانى كنفدراسيون زنان آسيا (AVC كاپ) با قهرمانى تيم ملى زنان چين بسته شد.

روز پايانى اين رقابت ها امروز با برگزارى ٤ ديدار پيگيرى شد و ٨ تيم حاضر در اين رقابت ها رتبه نهايى خود در اين مسابقات را شناختتد. 

در ديدار فينال اين رقابت ها تيم ملى زنان چين به مصاف تيم قزاقستان رفت و در پايان اين ديدار موفق شد با نتيجه ٣ بر صفر حريفش را شكست دهد و روي سكوى نخست اين مسابقات قرار بگيرد. چينى ها در دوره قبلى رقابت هاى AVC كاپ هم به مقام قهرمانى رسيده بودند. 

ديدار رده بندى اين مسابقات را هم دو تيم تايلند و ژاپن مقابل هم برگزار كردند كه در پايان اين تيم زنان تايلند بود كه با حساب ٣ بر صفر ژاپن را شكست داد و مدال برنز رقابت ها را از آن خود كرد. 
ديدار پنجم ، ششمى اين رقابت ها را هم دو تيم ايران و چين تايپه برگزار كردند كه در پايان تيم زنان چين تايپه موفق شد ٣ بر يك از سد شاگردان مايدا عبور كند و رتبه پنجم AVC كاپ زنان را از آن خود كند. 

نبرد هفتم هشتمى هم بين دو تيم ويتنام و كره جنوبى برگزار شد كه در نهايت ويتنام ميزبان ٣ بر صفر به پيروزى رسيد و رده هفتم را از آن خود كرد. 

** نتايج روز پايانى AVC كاپ زنان آسيا به شرح زير است: 

ايران يك - چين تايپه ٣ 
ويتنام ٣ - كره جنوبى ٢ 
رده بندي: تايلند ٣ - ژاپن صفر 
فينال: چين ٣ - قزاقستان صفر
بر اين اساس ٨ تيم حاضر در مسابقات در رده هاي اول تا هشتم قرار گرفتند: 
١-چين 
٢- قزاقستان 
٣- تايلند
٤-ژاپن 
٥- چين تايپه
٦- ايران
٧- ويتنام
٨- كره جنوبى 
پنجمين دوره رقابت هاى واليبال AVC كاپ زنان آسيا كه از ٢٤ شهريور ماه با حضور ٨ تيم برتر آسيا آغاز شد، امروز با قهرمانى چين و حضور تيم ملى زنان ايران در رده ششم به پايان رسيد.
انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار