والیبال کنفدراسیون زنان آسیا – ویتنام

صابری: شکست دادن چین تایپه سخت است اما غیرممکن نیست

دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان گفت: تیم چین تایپه بسیار سرعتی و توپ گیر بازی می‌کند و شکست دادن این تیم سخت است اما غیر ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهسا صابری پس از پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل ویتنام گفت: من اطمینان داشتم که تیم ما در این دیدار به پیروزی می‌رسد. ما در همان بازی نخست هم باید ویتنام را شکست می‌دادیم زیرا از این تیم بهتر والیبال بازی می‌کنیم و نفر به نفر بهتر هستیم.

وی ادامه داد: تیم ملی بانوان ایران توانایی پیروزی در خیلی از مسابقات این دوره را داشت اما با تجربگی حریفان و کمتر بودن میزان خطاهای فردی آن‌ها سبب شد که در آن مسابقات بازنده باشیم.

صابری خاطرنشان کرد: مقابل ویتنام کم خطا و همدل کار کردیم و در نهایت برنده شدیم. روز گذشته هم مقابل ژاپن بازی خوبی ارائه دادیم اما باز هم همان مشکل خطاهای فردی ما را از پیروزی محروم کرد.

وی افزود: خود تیم ژاپن هم باور نمی‌کرد که مقابل ما به این میزان از سختی رو به رو شود. این درست است که ژاپن یکی از قدرت های والیبال آسیا و حتی جهان است اما تیم ما هم بزرگتر و با تجربه تر نسبت به قبل  شده است.

دریافت کننده تیم ملی والیبال بانوان، درباره بازی با چین تایپه گفت: این تیم همیشه ایران را اذیت می‌کند. آن‌ها بسیار توپ گیر هستند و فقط در صورتی می‌توان این تیم را شکست داد که در حملات قاطع باشیم. قطعا شکست دادن چین تایپه سخت است اما غیرممکن نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار