دختران والیبال ایران صبح پنج شنبه به ایران بازمی‌گردند

تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از کسب عنوان ششمی مسابقات AVC کاپ زنان آسیا، صبح پنح شنبه به ایران باز خواهد گشت.

دختران والیبال ایران صبح پنج شنبه به ایران بازمی‌گردندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال بانوان پس از حضور در 2 تورنمنت جام باشگاه‌های آسیا و جام کنفدراسیون زنان آسیا، و کسب عناوین پنجمی و ششمی این مسابقات، فردا شب ویتنام را ترک خواهد کرد و پنج شنبه صبح به تهران می‌رسد.

شاگردان مایدا چیچیچ ساعت 9:45 صبح پنج شنبه ( یکم مهر) به فرودگاه امام خمینی تهران می‌رسند. مایدا چیچیچ سرمربی اسلونیایی تیم ملی والیبال بانوان، از فرودگاه دبی راهی کشورش خواهد شد تا چند روز استراحت کرده پس از آن برای حضور در اردوی استعدادیابی والیبال بانوان به ایران بازگردد.

دختران والیبال ایران در هر دو تورنمنتی که حضور پیدا کردند موفق به کسب نتایج خوب شده و رده قبلی خود در این دو تورنمنت را بهبود بخشیدند.

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرنوش شیخی، زینب گیوه، مهسا صابری ، سودابه باقرپور، نگار کیانی، و مهسا کدخدا و نگین شیرتری 12 بازیکن شرکت کننده در این دو تورنمنت بودند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری  (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را در این مسابقات همراهی کردند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار