غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه غیرانتفاعی در هفته دفاع مقدس

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و مؤسسات غیر دولتی گفت: در هفته دفاع مقدس مزار شهدای گمنام در سراسر کشور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عطرافشانی می‌شود.

علی آهونمنش رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و مؤسسات غیر دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سراسر مراکز دانشگاهی با برگزاری مراسم سخنرانی و خاطره‌نویسی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ایثارگری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس یاد می‌شود.

وی یاد‌آورشد: برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و ایثارگری‌های بسیجیان در دوران جنگ با هدف آشنایی نسل جوان با شرایط آن موقع انجام می‌شود.

آهونمنش ادامه داد:‌ غباروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه غیر انتفاعی بوده که با این کار یاد و خاطره شهدای گران‌قدر در بین دانشجویان و استادان دانشگاه غیر انتفاعی زنده نگه داشته می‌شود.

رئیس دانشگاه غیر انتفاعی و مؤسسات غیر دولتی عنوان کرد: آشنایی بیشتر دانشجویان و نسل جوان با خاطرات و رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس سبب ترویج فرهنگ انقلابی در بین آنها می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم شب شهر در دانشگاه‌های غیر انتفاعی با موضوعات جنگ، دفاع و تلاش بی‌وقفه در بین دانشجویان، استادان و کارمندان این دانشگاه با هدف تقویت روحیه استکبار ستیزی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار