خرید 10 میلیون کیلو شیر از دامداران خراسان رضوی

مدیر دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی از خرید 10 میلیون کیلو شیر از دامداران خراسان رضوی خبر داد.

خرید 10 میلیون کیلو شیر از دمدارداران خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی هدایتی با بیان اینکه طرح های حمایتی برای دامداران در نظر گرفته شده، افزود: یکی از این طرح‌ها خرید حمایتی شیر خام است که تا کنون 9 میلیون و 978 هزار و 808 کیلوگرم شیر خام در این قالب خریداری شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح روزانه 200 تن شیر خام خریداری می‌شود که برای آن محدودیتی نیز وجود نداشته و در صورت نیاز میزان بالاتری نیز خریداری می‌شود.

مدیر دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مبالغ دامداران نیز تا پایان تیر همگی تسویه شده و برای پرداخت الباقی مبالغ نیز مشکلی وجود ندارد.

هدایتی افزود: متوسط قیمت گوشت گوسفند در خراسان رضوی در تاریخ 29 شهریور امسال 31 هزار و 400 تومان بوده که کمترین میزان آن 30 هزار تومان و بیشترین میزان آن 33 هزار تومان بوده است.

وی گفت: اختلاف قیمتی که میان شهرستان‌ها وجود دارد ناشی از دسترسی به کشتارگاه، کیفیت گوشت و دیگر مواردی از این دست دارد همچنین با توجه به اینکه عید سعید قربان را پشت سر گذاشته‌ایم قیمت دام زنده به حدود 12 هزار تومان رسیده و مشکلی برای تأمین نیاز مردم نیز در خراسان رضوی وجود ندارد.

انتهای خبر// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.