همدان؛

همایش طرح مهر تحصیلی در ملایر

همایش طرح مهر تحصیلی با هدف انجام نیات واقفین خیر اندیش و کمک به دانش آموزان بی بضاعت در آستانه سال تحصیلی جدیددر ملایر برگزار شد .

همایش طرح مهر تحصیلی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم گفت: طرح مهر تحصیلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700میلیون ریال از محل موقوفات استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد و امسال چهارمین سال اجرای این طرح دراستان همدان است.

حجت الاسلام کاروند افزود :4000دانش آموزنیازمند استان در راستای اجرای نیات واقفان همزمان با شروع سال تحصیلی از بسته های مهر تحصیلی بهره مند می شوند .

وی گفت : طرح مهر تحصیلی در شهرستان های همدان ،ملایر ، اسد آباد ،نهاوند و تویسرکان اجرا و بیش از چهار هزار بسته خریداری شده در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان ها توزیع می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه یک میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبار این طرح از موقوفات سیف الدوله ملایر تأمین شده است تصریح کرد: این بسته های تحصیلی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم تهیه شده و شامل کیف و اقلام لوازم التحریر مورد نیاز یک سال این دانش آموزان است .

حجت الاسلام کاروند تصریح کرد : همدان بعد از استان تهران دومین استان کشور است که در طرح مهر تحصیلی از محل موقوفه های واقفان خیراندیش بیشترین هزینه را داشته است.

رضایی معاون استاندار و فرماندار ملایر هم با بیان اینکه شهرستان ملایر یکی از شهر هایی است که دارای واقفین و خیران بزرگ و بنام در استان است گفت: امروز به برکت وجود کمیته امداد امام (ره)و حمایت های این نهاد دیگر نگران این نیستیم که در آستانه بازگشایی مدارس /دانش آموزان بی بضاعت ، نیازمند لوازم التحریر و مایحتاج اولیه مدرسه و البسه باشند .

انتهای پیام/د

برچسب ها: همایش ، طرح مهر ، ملایر ، واقفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.