همدان؛

سردار سلیمانی: آمریکا نظام اخلاقی ندارد و قابل اعتماد نیست

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت : عده ای که امریکا را خوب نمی شناسند می گویند ما در انزوا قرار داریم و باید به سمت آنها برویم در حالی که امریکا نظام اخلاقی ندارد و قابل اعتماد نیست.

آمریکا نظام اخلاقی ندارد و قابل اعتماد نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار سلیمانی در یادواره سرداران ، امیران ، فرماندهان و هزار و صد شهید شهرستان ملایر  ایران را دارای نظامی اخلاقی دانست وگفت : دستورالعملهای گوناگون وعمیق رهبری در مسائل گوناگون ، اخلاقی و موجب افتخار وسربلندی است.

سردار سلیمانی افزود : قریب دو میلیون و300 هزار نفر در 15سال گذشته در منطقه کشته شده اند و ایران امن ، عمق استراتژیک دارد که اگر نداشت و در انزوا بود کانون توجه واقع نمی شد.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه آگاهی وآمادگی مردم دشمن را ناکام می کند خاطرنشان کرد : آگاهی بدون آمادگی خسارت بار است و اگر مردم را درگیر موضوعات کوچک بکنیم عقب می مانیم.

سردار سلیمامی ادامه داد : کنگره بزرگداشت شهدا انفجار معنویت است که اثراتش تا مدتها در جامعه باقی می ماند.

وی افزود : دفاع مقدس نامیدن هشت سال مقاومت توسط امام(ره) ، تنها مقابله با کفر نبود بلکه اعمال و رفتاری بود که در جبهه مشاهده می شد و قداست خاصی داشت بطوریکه از صدر اسلام تاکنون کم نظیر بود.

سردار قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد : امام(ره) رزمندگان را اولیاء خاص و رهبران ملت خواند و این همان قداست بی نظیر هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا به پیام امام (ره) به حجاج گفت : ای نشستگان در خانه خدا، ایستادگان مقابل دشمنان خدا را دعا کنید واین موضوع معنویت والای دفاع را در مقایسه با حج نشان می دهد.

 سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت و بزرگی خانواده شهدا گفت : هر مادری ، مادر شهید نمی شود و او آفریده شده تا مادر شهید بشود.

وی گفت : در یکی از عملیاتها تلفات زیادی داشتیم که فرماندهان شک کردند به راهی که می رویم، از امام(ره) پرسیدند که امام(ره) فرمود من مسئول خون شهدا هستم و اینان کسانی هستند که نامشان در لوح محفوظ ثبت شده است.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به ضرورت حفظ یاد و نام شهدا خاطرنشان کرد : هر خانواده و هر فردی در جایی که هست باید عکس شهدا را داشته باشد و در مسیر آنان حرکت کند واگر نکرد بی معرفتی کرده است چرا که شهدا جان دادند تا ما راحت زندگی کنیم وعزت داشته باشیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت : خوب است امامزاده ها را بسازید اما شهدا کمتر از آنها نیستند بلکه برگزیدگان الهی ومتصل به مدار انبیاء و اولیاء هستند و عبد واقعی خدا هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مدیریت جنگ همیشه بحث برانگیز بود ادامه داد : در این جنگ سرباز و فرمانده یکی بود و فرماندهانی نظیر باکری همان راهی را رفتند که دیگر شهدا رفتند به طوری که بدن شهدا بازنگشت و او نیز پیکرش باقی ماند.

سردار سلیمانی گفت :جامعه ما نیازمند فضایی است که در آن مانند دوران جنگ بدون تعارف کار انجام می شد وکاری روی زمین نمی ماند ، خود بزرگ بینی نبود مجادله نبود و ما به حال و هوای آن دوران نیازمندیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حج و احرام در میان مسلمانان گفت: خداوند شجره خبیثه آل سعود را لعنت کند که بیت‌الله الحرام این جایگاه با عظمت عالم اسلام را به ناحق مصادره کرده است.

یادواره سرداران ، امیران ، فرماندهان و هزار و صد شهید شهرستان ملایر از ساعت 15 با دو برابر ظرفیت 3 هزار نفری سالن الغدیر شهر ملایر تا هنگام اذان مغرب برگزار شد.

مردم دارالمومنین استان همدان 8 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی و نه شهید مدافع حرم تقدیم حرم آل الله  کرده که دو شهید مدافع حرم ازشهرستان ملایر  است.

انتهای پیام/ب





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
سلام بر مجاهدان راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
درود بر سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
درود بر سردار سلیمانی، تمامی دلسوزان واقعی می گویند آمریکا قابل اعتماد نیست.
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر حامیان آمربکا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
درود خدا بر سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی و سلام و صلوات بر 1100شهید شهرستان پر افتخار ملایر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
باید یکی مثل ایشان ریس جمهور شود
Germany
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
سلام بر حاج قاسم عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
زنده باشی سردار عشق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
سلام به سردار بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
فرمانده زنده باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
فضل الله المجاهدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
کشور آمریکا با جنگنده هلی کوپتر تانک ماشین جنگی از کشور اردون به داعش حمله نظامی ببرند تا از آخرین فرصت خود را در دل ما ،دایمی بمانند تا گوروهای شیطانی را از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
سردار منتظرت هستیم در انتخابات آینده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
خدا حفظت کنه سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۵
درود خدا بر سر دار بزرگ که بی هیچ ادعائی جان بر کف برای اعتلای اسلام جهاد می کند