مشهد؛

شکست حصر آبادن سبب وحدت و انسجام قوای مسلح و بسیج مردمی شد

استاد دانشگاه امام علی (ع) گفت:شکست حصر آبادن سبب وحدت و انسجام قوای مسلح و بسیج مردمی شد.

شکست حصر آبادن سبب وحدت و انسجام قوای مسلح و بسیج مردمی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با سالروز شکست حصر آبادان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم مراسم صبحگاه مشترک نظامی تربت جام با حضور مسئولان اجرایی،خانواده شهدا ،ایثارگران و بسیجیان در محل پادگان تیپ ۳۸ رزهی این شهرستان برگزارشد.

دراین محفل نظامی پس از اجرای مراسم ویژه صبحگاهی امیر تکلو استاد دانشگاه امام علی (ع) ارتش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداگفت: هفته دفاع مقدس یاد آور اوج عزت و سربلندی، اقتدار، رشادت و فداکاری ملت غیور ایران اسلامی است.

امیر تکلو افزود: رژیم بعثی عراق وضعیت معنوی، انقلابی، رهبری، انسجام و اتحاد ملت قهرمان ایران اسلامی را در نظر نگرفت و به دستور استکبار جهانی به مرزهای کشور حمله ور شد و جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی ادامه داد: ملت سلحشور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، ایثارگری و تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید یک وجب از خاک وطن بدست دشمن متخاصم نیفتاد.

این استاد دانشگاه با تشریح عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) و شکست حصرآبادان تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتحاد، انسجام تحت فرماندهی حضرت امام راحل فرماندهی کل قوا حصر آبادان شکسته شد و این عملیات پیروزمندانه شروعی برای ادامه عملیات های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس شد.

امیر تکلو با بیان این که در این عملیات به خود باوری و اتحاد رسیدیم خاطر نشان کرد: در عملیات ثامن الائمه(ع) خدا باوری، ولایت محوری و ولایت پذیری در وجود رزمندگان نهادینه شد و حکم شرعی امام (ه) مبنی برشکست حصر آبادن عملیاتی شد که این امر باعث وحدت و انسجام قوای مسلح و بسیج مردمی شد.

در پایان مراسم از تعدادی از رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا با اهدای لوح سپاس و هدیه هایی تجلیل شد.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار