اردبیل؛

راه اندازی 297 پکیج خورشیدی در مناطق عشایری استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون ۲۹۷ پکیج خورشیدی در مناطق عشایری استان اردبیل نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون 297 پکیج خورشیدی در مناطق عشایری استان اردبیل نصب و راه‌اندازی شده که خوشبختانه این امر سبب شد صددرصد شهرها و 90 درصد روستاها در سطح این استان از نعمت برق بهره‌مند شوند.

وی افزود: به علت مهاجرت عشایران در سطح استان اردبیل از شیوه‌های جدید برق‌رسانی و پکیج‌های سیار برق‌رسانی استفاده شده تا بتوانیم این قشر زحمتکش را هم از نعمت بسیار ارزشمند برق برخوردار سازیم و با برنامه برق‌رسانی به تمامی روستاهای استان اردبیل در آینده‌ای نزدیک در سطح این استان هیچ منطقه ای بدون نعمت برق وجود نداشته باشد.

علیزاده گفت: تصور زندگی بدون برق دیگر غیرممکن است و بایستی این نعمت در اختیار همه اشخاص قرار گیرد و در همین راستا افراد در مناطق عشایری نیز با نصب پکیج‌های اعطا شده در محل زندگی خود که با انرژی خورشیدی کار می‌کند٬ می‌توانند از نعمت برق برخوردار شوند.

وی افزود: در حال حاضر پکیج‌های قابل حمل برق در 4 پاسگاه مرزی استان اردبیل نصب و راه‌اندازی شده و از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خواستاریم که اقدامات لازم را برای توسعه و پیشرفت صنعت برق در تمامی مناطق استان اردبیل انجام دهند و از شرایط مستعد این استان برای تولید انرژی خورشیدی استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.