توصیه عمو عزت برای پیشکسوتان عرصه خبر در دوران دفاع مقدس +اینستاپست

سید عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود توصیه های خود در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در دوران دفاع مقدس را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در صفحه اینستاگرام خود عکسی از مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در دوران دفاع مقدس را منتشر کرد.

وی نوشت: "دورهمی! در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه خبر در دوران دفاع مقدس؛ از آقای مجید جیران‌پور خبرنگار شجاع و پرتلاش و همکار عزیز رادیویی‌ام تجلیل شد. (عکس بالا ایستاده از چپ دومین نفر) رزمنده کنار من شهید دکتر عبدالحمید قاضی‌میر‌سعید است.
در مراسم دیگری نیز از پیشکسوتان صنایع الحدید در دوره دفاع مقدس؛ تجلیل شد. (عکس پایینی ) خدمات این عزیزان در دفاع از شرف و ناموس ملت ماندگار خواهد بود. در هفته گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ برنامه‌هایی داشتم که خلاصه‌ای از آن را در کانال شخصی منتشر کرده‌ام. یاد باد آن روزگاران یاد باد!
 ***پی نوشت*** این ایام فرصت خوبی است تا دوستان و همرزمان قدیم دور هم جمع شوند. اقدامات پربرکتی که دل‌ها را به هم نزدیک کرده و ریشه اختلافات را می‌خشکاند. برای آنها، آیه زیر را معنا کردم: «ولا تکونوا کالذین تفرقوا، واختلفوا من بعد ما جاء هم البینات...» (آل عمران / 105)
مانند کسانی نباشید که تفرقه کردند و بعد از آن اختلاف در میان‌شان پدید آمد (آنهم) بعد از آنکه نشانه‌های روشن هدایت برایشان آمده بود. تفسیر علامه طباطبایی(ره) آن است که تفرقه فیزیکی و به تعبیر ایشان جدایی ابدان (بدن‌ها) به تدریج منجر به اختلافات فکری و ریشه‌دار می‌شود. مشکل امروز جامعه ما دور شدن آدمها از یکدیگر و اجازه قضاوت نسبت به همدیگر از راه دور و از طریق رسانه‌هاست!
اگر به تعبیر شهید مطهری، افراد هر از چندگاهی با هم و دورهمی یک چای بخورند خیلی از مشکلات اصلاً به وجود نمی‌آید که بخواهد حل شود!! دوره دفاع مقدس بهترین الگو برای نزدیکی و همکاری مردم برای مقابله با دشمن بود. بسیاری از اختلافات فکری، اصلاً زمینه‌ی بروز و ظهور پیدا نمی‌کرد."

عزت الله ضرغامی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار