بوشهر؛

حضور50 هزار مبلغ در آیین‌های ویژه ماه محرم در کشور

50 هزار مبلغ در آیین‌های ویژه ماه محرم در کشور ابعاد قیام حضرت اباعبداله الحسین(ع) را تبیین می‌کنند.

حضور50 هزار مبلغ در آیین‌های ویژه ماه محرم در کشور
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در همایش طلایه‌داران مبلغ در بوشهر گفت: این مبلغان در صد هزار منطقه کشور حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام حسن روحانی‌نژاد افزود: 400 همایش برای مبلغان برگزار و اولویت‌های تبلیغی را به آنها کرده‌‌ایم.

وی تصریح کرد: مبلغان در کنار بیان پیام قیام عاشورا، درباره آسیب‌های اجتماعی که دشمن به فکر گسترش آن در کشورمان است صبحت خواهند کرد، زیرا مردم به پیام روحانیان توجه می‌کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور همچنین درباره استقرار موکب در مسیر زائران اربعین گفت: هیات‌هایی که می‌خواهند موکب برپا کنند باید از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز بگیرند.

روحانی نژاد خاطرنشان کرد: به هیات‌هایی که می‌خواهند به زیارت اربعین بروند اعلام شده که سخنران و مداح در کاروانشان حضور داشته باشند تا زائران بتوانند از آنها بهره مند شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: بیش از 730 مبلغ در دهه محرم به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند که 150 نفر از آنان اعزامی از حوزه علمیه قم هستند. حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ولایتمداری، توجه به امر به معروف ونهی از منکر و استکبارستیزی را از پیام‌های مهم قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: مبلغان در کنار تبیین این موارد، حفظ روحیه انقلابی در جامعه ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.