مشهد؛

جذب ۹۷ هزار تن قیر رایگان در سال جاری

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از جذب۹۷ هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

جذب ۹۷ هزار تن قیر رایگان در سال جاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد پارسا افزود: خراسان رضوی بیشترین سهمیه کشور در زمینه جذب قیر رایگان را داشته و تقریبا سه برابر استان های دیگر سهمیه قیر دریافت کرده و بسیاری از پروژه های نیمه تمام جاده ای را به پایان رسانده است اما به خاطر وسعت استان و بین المللی بودن اغلب راه های آن، همچنان نیاز به این محصول در استان وجود دارد.
وی با اشاره به بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در هفته دولت اظهار داشت: به جز موارد خاص به دنبال بهره‌برداری‌های جدید در استان نبوده‌ایم و سعی ما بیشتر افزایش سطح کیفیت راه‌های موجود بوده است.
وی روکش آسفالت به مسافت 4 هزار کیلومتر برای جاده‌های استان و ترمیم آزاد راه مشهد - باغچه را از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر و تا انتهای کار این دولت، تمام تلاش ما تکمیل طرح‌های ناتمام است.
پارسا تصریح کرد: ساخت هر کیلومتر راه آسفالت نیاز به 10 میلیارد ریال و احداث هر کیلومتر راه گردنه و سخت‌گذر نیاز به 100 میلیارد ریال اعتبار دارد که بر این اساس 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای مجموع اعتبارات حوزه راهداری استان خراسان رضوی مورد نیاز است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار