شیراز؛

احیا امر به معروف و نهی از منکر در رانندگی

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در مقررات راهنمایی و رانندگی می‌تواند سبب کاهش تصادفات شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضاییان معاون عمرانی استاندار فارس گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر در مقررات راهنمایی و رانندگی جای بغض و سلیقه نیست و همه مردم از آن استقبال می‌کنند.
وی افزود: همیاران ترافیک و پلیس سهم به‌ سزایی در کاهش تصادفات در استان فارس دارند ‌و با احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌توانند نقش خود را پررنگ‌ تر کنند.
رضاییان با اشاره به موفقیت بخش خصوصی در فرهنگ‌سازی خاطرنشان کرد: حتی زمانی که همایش‌های غیردولتی برگزار می‌شود، تمام سخنرانان دولتی هستند و این متکلم وحده بودن در بخش دولتی سبب کاهش کیفیت می‌شود.
معاون عمرانی استاندار فارس تصریح ک رد: آسیب‌ ها به دلیل عدم رعایت مقررات است و طرح همیاران ترافیک و پلیس تاکنون نتیجه خوبی داشته و این فرهنگ سازان می‌ توانند تاثیرگذارتر باشند.
وی تاکید کرد: در هفته ناجا قرار داریم و برای امنیت و کاهش صدمات، نیروی انتظامی شهدای ارزنده‌ای داده است که باید راه آن ها را به درستی پیش برد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.