سنندج؛

انجام برنامه ریزی های آینده کشور براساس نتایج سرشماری

برنامه ریزی های آینده کشور براساس نتایج حاصل از سرشماری امسال انجام می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان در حاشیه ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن که در دفتر نماینده ولی فقیه انجام گرفت،گفت: تحلیل آماری و اطلاعات سرشماری برای کشور بسیار مهم است زیرا برنامه ریزی های آینده کشور براساس نتایج حاصل از سرشماری امسال انجام می شود.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی افزود:ثبت نام اینترنتی در سامانه مرکز آمار در این دوره یکی از مزایای مهم و وجه تمایز این دوره از سرشماری است که مردم به راحتی می‌توانند بدونه فوت وقت با یک سیستم متصل به اینترنت از خانه یا هر مرکزی، اطلاعات خود را دقیق، بدون مشکل و بدونه صرف کمترین هزینه ای ثبت کنند و از هزینه‌هایی که در سال‌های گذشته صرف می‌شد جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: مردم باید ثبت نام اینترنتی خود را سریعتر شروع و به روزهای آخر موکول نکنند زیرا ممکن است در صورت مراجعه بیش از حد کاربران در امر ثبت نام مشکلی ایجاد شود، و همه انجام کار خیررا همواره باید در اولویت قرار دهند.

وی گفت: آموزش و پرورش ظرفیت بالایی برای هر چه مطلوب‌تر برگزار کردن سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارد و باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود و دانش آموزان باید بعنوان همیار آمار والدین خود را برای شرکت در انتخابات همراهی کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: با تمهیداتی که از طرف سازمان آمار صورت گرفته این امکان فراهم گردیده که با هزینه کمتر و سرعت بالاتر از طریق اینترنت ثبت نام و جوایزی که در صورت ثبت‌نام اینترنتی به شهروندان اهدا خواهد شد بهره مند شوند که این اقدام محرک خوبی برای ترغیب بیشتر مردم به ثبت‌نام اینترنتی است.

وی گفت: ائمه جمعه، مطبوعات محلی و صدا و سیما در راستای فرهنگ سازی و تبلیغات برای حضور مردم در انتخابات و خصوصا ثبت نام اینترنتی آمار بیشتر تاکید کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.