کرمانشاه؛

کشف و ضبط 2 محموله بزرگ مواد غذایی فاسد و غیرمجاز

دو محموله مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در کرمانشاه ، به وزن 3 هزار و 175 کیلوگرم کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت : اولین محموله شامل 2 تن روغن سرخ کردنی فله ای ، فاسد ، و فاقد هرگونه مشخصات بهداشتی و تولیدی ، و همچنین ، روغن حیوانی تقلبی ، ساخته شده از اسانس روغن حیوانی ، آمیخته با رنگ های غیرمجاز است.
بهمن خدادادیان با اشاره به اینکه این روغن های غیرمجاز را ماموران پاسگاه انتظامی شهرک سجادیه کرمانشاه در یکی از انبارهای این شهرک کشف و ضبط کرده اند افزود : محموله هم اکنون در این پاسگاه نگهداری می شود ، ضمن اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شده و منتظر صدور حکم قضائی هستند.
خدادادیان از ارسال نمونه گیری ها به آزمایشگاه مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای ریشه یابی قطعی و ارجاع نتیجه به دفتر قضائی خبر داد.
خدادادیان در ادامه همچنین از توقیف یک محموله هزار و 175 کیلوگرمی گوشت و خمیر مرغ غیرمجاز خبر داد و گفت : بر اساس گزارش های مردمی ، ماموران انتظامی و بهداشت شهرستان کرمانشاه ، پس از شناسایی و تعقیب ، محموله را در یکی از پارکینگ های عمومی در بین راه کرمانشاه – سنندج کشف و ضبط و به اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه منتقل کرده ، و راننده را هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.
وی گفت : محموله که حاوی هرگونه مشخصات ازجمله مهر دامپزشکی ، آرم وزارت بهداشت ، آرم استاندارد و تاریخ تولید و انقضاء است ، به وسیله یک دستگاه کامیون یخچال دار ایسوزو از همدان به قصد توزیع در شهر کرمانشاه منتقل شده بود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، محموله ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار