ایلام؛

طرح شناسایی استعدادهای درخشان دانش آموزی

در سال تحصیلی جاری شناسایی دانش آموزان دارای استعدادهای درخشان در قالب برنامه ملی شهاب در شش شهرستان استان اجرا خواهد شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فردین بساطی رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد : این برنامه با هدف شناسایی و هدایت تحصیلی استعدادهای برتر بصورت ملی سال 93بصورت پایلوت در شهرستان دهلران آغاز شد.

وی گفت : این طرح سال تحصیلی گذشته در شهرستان ایلام اجرا و امسال بصورت گسترده تر در چهار شهرستان دیگر شامل دره شهر، بدره، مهران و ایوان اجرا می شود.

وی هدف این طرح را کشف، شناسایی، جذب، هدایت و حمایت تحصیلی، تربیتی و معنوی صاحبان دارای استعدادهای برتر عنوان و تاکید کرد : این طرح از مقطع چهارم ابتدایی آغاز و تا پایان دوره متوسطه ادامه داشته تا زمینه سازی برای استمرار حمایت ها در مراحل مختلف تحصلی از این افراد انجام شود.

بساطی  اظهار کرد : در این طرح پس از شناسایی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی چهارم تا ششم ابتدایی سپس در مقاطع متوسطه اول و دوم و پس از ورود به دانشگاه هدایت و حمایت تحصیلی بصورت خاص از این دانش آموزان توسط این سازمان و بنیاد نخبگان استان انجام خواهد شد.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.