ایلام؛

سالمندان نیازمند توجه عاطفی

رئیس بهزیستی ایوان گفت: سالمندان نیازمند محبت و توجه هستند و به منظور خدمات رسانی بهتر به سالمندان باید اقدام های موثر انجام شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منصور منصوری  اعلام کرد: هم اکنون 200 سالمند از خدمات متنوع و رایگان اداره بهزیستی شهرستان ایوان بهره مند هستند.

وی گفت : ارائه خدمات به سالمندان در مراکز توانبخشی روزانه، بهبود روند تغذیه، اجرای طرح ویزیت در منزل سالمندان، انجام خدمات مشاوره ای، روانشناختی، درمانی، بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده به سالمندان است.

وی افزود : یارانه دریافتی سالمندان زیر پوشش بهزیستی 550هزار  ریال است و به ازای هر سالمند در هر خانواده این یارانه تعلق می گیرد.  

وی تاکید کرد : مرکز جامع سالمندان آرامش در شهرستان ایوان بخش سراب در حال خدمت رسانی به سالمندان است که یک بخش بصورت شبانه روزی از 20 سالمند مرد با ارائه خدمات، نگهداری به عمل می آورد و بخش دیگر آن بصورت نیمه وقت از ساعت هشت صبح تا 2 بعد از ظهر از 30 سالمند زن و مرد با ارائه خدمات روزانه آموزشی، بهداشت و هنرهای دستی خدمات رسانی می کند.

منصوری اظهار کرد : بخش دیگری از خدمات بهزیستی به سالمندان ویزیت در منزل است که پس از شناسایی سالمندان دارای مشکل جسمی با اعزام یک تیم متشکل از پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، مشاور و مددکار اجتماعی مشکلات این افراد را پیگیری می کنند.









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.