شیراز؛

کشف محموله‌های میلیاردی قاچاق

فرمانده نیروی انتظامی ممسنی از کشف 4 محموله كالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان ممسنی، هنگام گشت ‌زنی و اجرای تور ایست و بازرسی در جاده قائمیه به سمت نورآباد حوالی شهر خومه‌زار، اقدام به کنترل خودروهای عبوری كردند.
وی ادامه داد: به همین منظور ماموران به یک دستگاه خودروی سواری دو سیلو مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، تعداد 4 دستگاه ال ای دی 32 اینچ، 4 دستگاه ال ای دی 49 اینچ و 10 دستگاه ال ای دی 43 اینچ به مارک ال جی به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ عبادی‌نژاد افزود: در ادامه اجرای این تور ایست و بازرسی مأموران به یک دستگاه تریلر مشکوک که ضمن هشدارهای پلیسی و توقف، پس از بازرسی تعداد 140 عدد کوله پشتی کشف شد كه ارزش تقریبی آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.
وی تصریح کرد: در ادامه تور ایست و بازرسی مقطعی این فرماندهی در جاده نورآباد رستم در حوالی پل فهلیان مستقر، ضمن کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک که پس از توقف و بازرسی از آن تعداد 708 ثوپ شلوار کشف که ارزش تقریبی این محموله كالای قاچاق 500 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه ارزش محموله‌های کشف دو میلیارد و سیصد میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه 4 نفر قاچاقچی كالا دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار