مشهد؛

اهداء پرچم حرم امام رضا (ع) به کاروان پیاده مشهد – کربلا

پرچم گنبد مطهر حضرت امام رضا (ع) به کاروان پیاده مشهد – کربلا اهداء و این پرچم در طول سفر کاروان در عبور از شهرها و روستاهای مختلف در مسیر مشهد تا کربلای معلی شمیم خوش رضوی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسئول شانزدهمین کاروان پیاده مشهد – کربلا گفت: به لطف خداوند متعال و با عنایت حضرت امام هشتم (ع) پرچم گنبد مطهر حضرت امام رضا (ع) امسال از سوی آستانقدس رضوی به کاروان پیاده انصار الحسین اهداء شده است.

محمد رجبی افزود: این پرچم مقدس در طول سفر همراه اعضاء کاروان خواهد بود و در عبور از شهرها و روستاهای مختلف شمیم خوش رضوی را به همه مشتاقان زیارت حرم آن حضرت منتقل می کند.

وی گفت: شانزدهمین کاروان پیاده مشهد – کربلا حدود یک ماه پیش سفر معنوی خود را با هدف نشر و اشاعه فرهنگ حسینی و ترویج فرهنگ عاشورایی با پای پیاده از مشهد مقدس به سمت حرم سید و سالار شهیدان در کربلای معلی آغاز و جمعه هفته جاری برابر با پنجم محرم به شهر ورزنه در استان اصفهان خواهند رسید.

مسئول شانزدهمین کاروان پیاده مشهد – کربلا افزود: این کاروان سپس با ادامه مسیر به سمت چهار محال و بختیاری وارد استان خوزستان شده وبعد از عبور از مرز شلمچه دو روز مانده به اربعین امام حسین (ع) وارد کربلای معلی می رسد.

رجبی گفت: در سفر امسال این کاروان که شانزدهمین سفر معنوی با پای پیاده از مشهد مقدس تا کربلای معلی است پرچم گنبد مطهر امام رضا (ع) به کاروان اهداء و این پرچم تا پایان سفر همراه کاروان است.

وی افزود: پرچم حرم مطهر رضوی بعد از زیارت اعضائ کاروان پیاده انصار الحسین (ع) در کربلا به مشهد مقدس و آستانقدس رضوی بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.