نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

افراد محروم پایگاه انقلاب هستند/آستان قدس و کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی اقدام کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید براینکه افراد محروم پایگاه و بنیاد انقلاب هستند بر لزوم تلاش مضاعف استان قدس رضوی و کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی تاکید کرد.

افراد محروم پایگاه انقلاب هستند/آستان قدس و کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی اقدام کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در دیدار با هیئت امنای کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه برخی در حال تضعیف کمیته امداد و آستان قدس هستند، اظهار کرد:لازم است با این افراد به صورت مناسب برخورد شود چراکه کمیته امداد صرف نظر از رسالت امدادی برای محرومان، محور اقتدار نظام است.
وی افزود: از ابتدا بار انقلاب بر دوش جریان‌های محروم بوده است و این در حالی است که  تحولات سیاسی نظام ، جریان‌های مرفه به تدریج به جریان‌های معارض با نظام تبدیل می‌شوند ؛ حتی افرادی از اینها که در بدنه انقلاب نیز بوده‌اند امروزه شاهد ریزش آنان هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه پایگاه نظام قشر محروم هستند، عنوان کرد: در دوران قبل انقلاب مرکز مبارزات جنوب شهر و قشر محروم بودند و با جریان استکبار ستیزانه‌ای که کشور در پیش گرفته است قشر مرفه در حال تبدیل به جریان معارض با نظام هستند؛ اگر افراد محروم به دلیل مشکلات اقتصادی تضعیف شود انقلاب پایگاهی ندارد و کمیته امداد باید این نیروها را حفظ کند و توانمند‌تر و منسجم‌تر جهت رفع محرومیت‌ها تلاش کند.
ایت الله علم الهدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه آستان قدس جهت رفع محرومیت‌ها تصریح کرد: دستور مقام معظم رهبری دستوری استراتژیک جهت حفظ نظام است، عوارض استکبار ستیزی ابتدا شامل قشر محروم می‌شود بنابراین لازم است آستان قدس و کمیته امداد با همکاری منسجم جهت محرومیت‌زدایی اقدام کنند.
وی گفت:آستان قدس فعالیت‌های مناسبی جهت محرومیت‌زدایی انجام داده است، از جمله ی این فعالیت‌ها فرستادن زائران محروم برای بار اول به حرم مطهر است و امیدواریم با امکانات کمیته امداد حرکت محرومیت‌زدایی سریع‌تر و در همه ابعاد صورت پذیرد و به صورت جریان ملی در بیاید.

آیت‌الله علم الهدی اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور قربانی درجه یک محرومین هستند و با حقوق مستمری کمیته امداد  زندگی انها تامین نمی‌شوند بنابراین لازم است توسعه کیفی در فعالیت‌های مربوط به محرومیت‌زدایی ایجاد شود چرا که  مشکلات اقتصادی مانند بیکاری و اشتغال زندگی افراد بسیار تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی ساخت زائر سراهای ارزان قیمت در اطراف حرم را حرکت مناسبی جهت حفظ فضای فرهنگی حرم دانست و بیان کرد:متاسفانه با ساخت هتل‌های پنج ستاره در اطراف حرم فضای فرهنگی مدتی است بهم خورده است که امیدواریم به برکت ورود محرومان این فضای فرهنگی دوباره حفظ شود.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.