مشهد؛

برخورد قاطعانه پلیس با فساد و بی دینی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردم از پلیس انتظار دارند با مظاهر علنی فساد و بی دینی قاطعانه برخورد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شورای قضایی استان و رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تقدیر از فرماندهان انتظامی، پلیس را از ارکان نظم، امنیت و آرامش جامعه دانست و بر حمایت مجموعه قضایی از این خدمات تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مظفری افزود: هر نظام سیاسی به دنبال اقتدار و اعمال حاکمیت مطلوب است و نظام ما نیز براساس آموزه های دینی حرکتی انقلابی را آغاز کرده و آنچه در این زمینه باید ملاک عمل باشد رعایت موازین شرعی و قوانینی است که در منویات، فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» متجلی است.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی ادامه داد: در نظام دینی، ما از دو جنبه مسئولیت داریم، هم از جنبه دینی و شرعی و هم از جنبه قانونی، بنابراین آحاد جامعه نیز باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مردم از پلیس انتظار دارند با مظاهر علنی فساد و بی دینی برخورد کنند و دستگاه قضایی نیز از اقدامات شرعی و قانونی پلیس قاطعانه حمایت کرده و خواهد کرد.

بعضاً شاهد اظهار نظرهای مغرضانه هستیم

دادستان عمومی و انقلاب مشهد،هم در این مراسم گفت: در این زمینه بایستی از تمام ظرفیت های موجود استفاده شده و به دنبال ارتقاء وضع موجود باشیم.
غلامعلی صادقی با بیان این نکته که در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به هوشمندی نیاز داریم افزود: افرادی که اظهار نظر غیرکارشناسی می کنند از حجم اقدامات انجام شده مطلع نیستند و متأسفانه بعضاً هم شاهد اظهار نظرهای مغرضانه هستیم.
وی بیان کرد: جامعه باید یک جامعه مسئول و مسئولیت پذیر باشد و متأسفانه در برخی حوزه ها شاهد بی تفاوتی هستیم که در این زمینه باید فرهنگ سازی کنیم.

شدت عمل مضاعف در زمینه ی برخورد با اوباش

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در ادامه این نشست گفت: در سایه این حمایت ها بحمدالله موفقیت های بسیار خوبی بدست آمد و شاهد ارتقاء شاخص های امنیت اجتماعی و کاهش وقوع برخی جرایم بوده ایم.
سرتیپ دوم پاسدار امیری مقدم گفت: یکی از مهمترین راهبردهای ما در مواجهه با مسائل گوناگون، توجه به حوزه پیشگیری است و در این زمینه در پلیس های تخصصی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند.
وی افزود: در زمینه برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی مانند بدحجابی و سایر مفاسد نیز اقدامات خوبی انجام شده است، به ویژه در زمینه ی برخورد با اراذل و اوباش شدت عمل بیشتری اعمال می شود تا زمینه حفظ امنیت و آرامش هرچه بیشتر جامعه فراهم شود.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار