مشهد؛

نقش موثر نمایندگان مجلس در تولید امنیت وپشتیبانی از نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نمایندگان مجلس نقش بسزایی در تولید امنیت ، پشتیبانی از نیروی انتظامی و ماموریت های پلیس دارند.

نقش موثر نمایندگان مجلس در تولید امنیت وپشتیبانی از نیروی انتظامی

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار بهمن امیری مقدم امروز در حاشیه نشست تعاملی با مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی است که بعضی تعاملات و ارتباطات ما صمیمی تر از گذشته شود، اظهار کرد: نشست امروز در راستای تعامل و ارتباطات صمیمانه است که با عزیزان نماینده در استان داریم و در اصل گزارش عملکردی برای مردم،مسوولین و نمایندگان محترم مجلس است.

وی افزود: هدف از برگزاری این نشست تعامل بیشتر و مرور اسیب ها و بعضا مشکلات قانونی است که ما در حوزه های مأموریتی با آن مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرموده اند "امنیت زیرساخت همه مسایل در کشور است"، تصریح کرد: برای این احساس امنیت نمایندگان مجلس نقش بسزایی در تولید امنیت ، پشتیبانی از نیروی انتظامی و ماموریت های پلیس دارند.

سرداری امیری مقدم با اشاره به خلأهای قانونی نیروی انتظامی افزود: بحث قانون استفاده از سلاح های سرد یکی از در خواست های ما بعنوان پلیس از نمایندگان محترم مجلس بوده است که خوشبختانه در حال پیگیری است امیدواریم این خلأ قانونی مصوب شود و ما بتوانیم اجرایی کرده و در مأموریت ها استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این جلسات تعاملی می تواند اثار و برکات بسیار خوبی در حمایت از نیروی انتظامی و همچنین اصلاح برخی قوانین داشته باشد توجه داشته باشد تا پلیس بتواند به بهترین وجه انجام وظیفه کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز بر ارتباط بیشتر نیروی انتظامی و مجلس برای وضع قوانین کارآمدتر در خصوص کاهش جرم تاکید کرد.

رضا شیران خراسانی گفت: قطعا امنیت و آرامشی که امروز ما در استان داریم محصول زحمات همه این عزیزان است ، چه کسانی که در مرزها مستقر هستند و چه کسانی که در ستاد مستقرند.

وی تاکید کرد: قطعا ارتباط با مجلس برای وضع قوانین کار امد در کاهش جرم تاثیر دارد.

انتهای پیام // ف ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار