مشهد؛

وحشت دشمنان از رویارویی مستقیم با ایران

وضعیت کنونی نیروی انتظامی در کشور ، در تاریخ پلیس جهان بی نظیر است


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ امام جمعه مشهد امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه پایمردی مردم در دفاع مقدس دشمنان را از رویارویی مستقیم ترسانده است، گفت: دشمنان از رویارویی مستقیم با ایران خودداری می‌کنند و مصلحت را در رویارویی نمی‌بینند چرا که هزینه آن سنگین و غیرقابل جبران است، همچنین جریان استکبار ستیزی در کشور صلابت مستکبران را خدشه‌دار کرده و در ارزیابی نتیجه برخورد نظامی آنها را با چالش روبرو کرده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود : دشمن با وجود تهدیدهایی که برای جنگ دارد اما اقدام به رویارویی مستقیم نمی‌کند چرا که در حوزه نیروی انسانی موازنه قدرت ندارند و در دوران دفاع مقدس تجربه حضور عظیم مردم را دیده اند و همچنین مسیر جنگ برای انها نامشخص است و نمی‌توانند پیش‌بینی کنند جنگ را از کجا شروع و در کجا خاتمه دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه مستکبران جهانی از عداوت و دشمنی خود دست بر نمی‌دارند، افزود : مستکبران جهانی در پی طرح و نقشه‌ای موثرتر از رویارویی نظامی هستند و از هیچ فعالیتی امتناع ندارند حتی اگر بر خلاف حیثیت جهانی‌شان باشد.

او با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر این نکته که نیروی انتظامی محور اقتدار نظام همراه با پشتوانه و واقع بینی است گفت : امروز نیاز به پدافند فرهنگی داریم و نیروی انتظامی باید جریان عملیاتی و قوی در این حوزه داشته باشد .

نماینده ولی فقیه استان خراسان رضوی با اشاره به آمیختگی محرم با هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد : این همزمانی اتفاقی نیست بلکه به این معناست که موقعیت کنونی ما در برابر دشمنان به گونه‌ای است که نیاز به حرکت عاشورایی نیروی انتظامی وجود دارد؛ در قیام امام حسین(ع) آنچه سبب شکست دشمن شد وجود صلابت در نیروهای امام حسین(ع) بود و وظیفه نیروی انتظامی نیز این است که در مقابل دشمن به صورت موثر بایستد.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه در عرصه‌های تهاجم فرهنگی باید با قدرت ایستادگی کنیم، افزود: در مقابل ناهنجاری‌های موجود در جامعه باید برخورد جدی و قاطعانه داشته باشیم اما نباید این برخورد خشن و به دور از اخلاق باشد.

درابتدای این دیدار فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت : این امنیت امانت شهداست که به ما رسیده است.

سردار امیری مقدم افزود : امسال رویکرد پلیس در این هفته فرهنگی بوده است و بیش از 350 برنامه در این هفته اجرایی شده است.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.