کرمان؛

حوزه های اجتماعی و امنيت اولويت اصلی جامعه هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: حوزه اجتماعی و امنيت اولويت اول جامعه به شمار می رود و با توجه به اين دو حوزه می توان اقدامات ساير حوزه ها را ساماندهی كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بني اسدي فر در ديدار با جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پليس آگاهي گفت: استان کرمان به واسطه قرار گرفتن در شرق کشور متاثر از فضاي مرزهاي شرقي کشور است.
وي با تقدير از حضور نمايندگان مجلس در پليس آگاهي كرمان، افزود : پليس كرمان با جرايم متنوعي از جمله مواد مخدر رو به رو است و تقديم شهدا، جانبازان و ايثارگران متعدد مؤيد اين موضوع است.
سردار بني اسدي افزود: حوزه اجتماعي وامنيت اولويت اول جامعه به شمار مي رود و با توجه به اين دو حوزه مي توان اقدامات ساير حوزه ها را ساماندهي كرد.
وي بر رفع مشکل ابنيه نيروي انتظامي نيز تاکيد و خاطرنشان کرد: بسياري از املاکي که نيروهاي انتظامي در اختيار دارد فرسوده هستند که بايد به صورت اساسي به بازساري آن ها اقدام كنيم.
فرمانده انتظامي استان افزود: نيروي انتظامي در سطح کشور طرح ها و لوايح مختلفي دارد و در اين مسير نيازمند همراهي هر په بيشتر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است.
وي گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اهرم بسيار خوبي در سطح کشور براي همه گير كردن تامين امنيت به صورت مشاركتي و جمعي هستند.
وي به مشکلات ناشي از ورود غيرمجاز اتباع بيگانه به استان کرمان اشاره و بيان کرد: تاکيد داريم که در اين حوزه بايد ساماندهي لازم صورت گيرد.
وي اظهار کرد: در يکساله اخير همراهي تعداد قابل توجهي از خيران را به حوزه نظم و امنيت جلب کرده ايم و در سطح کشور خيراني هستند که مي توان از کمک آن ها براي ايجاد زيرساخت هاي امنيتي استفاده کرد.
سردار بني اسدي تاکيد کرد: نيروي انتظامي وابسته به هيچ گروه و دسته خاصي نيست و پوشش امنيتي ان همه مردم را شامل مي شود.
انتهای پیام/ی
برچسب ها: امنیت ، اولویت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار