کرمان؛

نام نویسی اینترنتی بهترین و سریع ترین راه برای سرشماری

فرماندار کرمان گفت : بهترین، مناسب ترین و سریع ترین راه برای انجام سرشماری نفوس و مسکن، نام نویسی اینترنتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدعلی توحیدی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دوره فعلی به دو شیوه ثبت نام اینترنتی افراد و در مرحله بعد مراجعه ماموران سرشماری به منازل و ثبت آمار انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد : سرشماری به شیوه اینترنتی با سرعت بالا، ارزان و صحیح تر انجام می شود.
وی تصریح کرد : مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن به نوعی همان اقدام و عملی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند.
فرماندار کرمان گفت : سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار انجام می شود و اطلاعات در اختیار متولیان برنامه ریزی قرار می گیرد.
توحیدی افزود : آمار، پایه و اساس برنامه ریزی کشور است و هرچه آمار صحیح تر باشد برنامه ریزی ها صحیح تر و بهتر خواهد بود.
وی تاکید کرد: انجام امور اساسی و زیربنایی در جامعه با اطلاعات حاصل از سرشماری بهتر انجام می شود و اگر علاقمند به آینده بهتر فرزندان خود و موافق توسعه اقتصاد مقاومتی در استان هستیم باید در سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کنیم.
فرماندار کرمان خواستار درج اطلاعات صحیح در سرشماری نفوس و مسکن شد و گفت: 540 هزار نفر سال های گذشته در شهر کرمان سرشماری شده اند در حالی 700 تا 800 هزار نفر در این شهر خدمات دریافت می کنند.
وی از کم شماری در سرشماری های دوره گذشته خبر داد و از مردم خواست با روش اینترنتی اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند.
توحیدی گفت: از 25 مهر به مدت یک ماه سرشماری افراد در منازل انجام می شود و افرادی که از طریق اینترنت در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند باید کد رهگیری خود را به مامور سرشماری که به منزل آنها مراجعه می کند، ارائه دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.