کرمان؛

غذایی گرم برای کودکان روستایی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان گفت: طرح غذای گرم در تمامی روستاهای دارای مهدکودک همزمان با هفته ملی کودک افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، عباس بلندی با اشاره به وجود567 مهدکودک فعال تحت نظارت بهزیستی در سراسراستان ،افزود: از این تعداد 243 مهدکودک شهری و 324 مهدکودک روستایی هستند و حدود 23 هزار کودک توسط 2 هزار و 500 پرسنل در این مهدها نگهداری می‌شود.

وی افزود: افتتاح طرح غذای گرم در تمامی روستاهای دارای مهدکودک همزمان با هفته ملی کودک اجرا و دراین طرح کلیه کودکان از یک وعده غذای گرم برخوردار می‌شوند.

بلندی با اشاره به اینکه در این هفته در همه مهدهای کودک واحدهای کاربه شکل ویژه با موضوع ائمه اطهار(ع) و عاشورا و فرهنگ ایثاردر دستور کار مربیان قرار دارد گفت: دوره آموزشی اخلاق و اصول عزاداری و فرهنگ عاشورایی برای کلیه مدیران و مربیان مهدکو‌دک‌های سراسر استان یکی از برنامه‌های این هفته است.

وی عنوان کرد: دوره آگاه‌سازی اهمیت آموزش پیش از دبستان و استفاده خانواده‌ها از خدمات مهدهای کودک با هدف فرهنگ‌ سازی در 18 مهر برگزارمی شود.

بلندی با تأکید براینکه در تمامی مهدکودک‌ها برنامه‌های مختلفی با حال و هوای عاشورایی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها "نقاشی عاشورایی" فراخوان شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار