همدان؛

سوانح رانندگی در همدان سه کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز سه سانحه فوتی در 24 ساعت گذشته در این استان سه نفر جان باختند و یک نفر مجروح شد.

سوانح رانندگی در همدان سه کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی افزود: حرکت خلاف جهت موتورسوار در منطقه جنت آباد اسدآباد منجر به مرگ موتورسوار شد.

وی اضافه کرد: سرنشین این وسیله نقلیه با سرعت با یک دستگاه سواری به صورت رخ به رخ برخورد کرده و جان خود را از دست داد.

وی اظهارکرد: همچنین حرکت خلاف جهت خودروی پراید در حاشیه مجتمع خدماتی سفینه غرب در جاده همدان - تهران منجر به مرگ راننده و مجروح شدن سرنشین شد.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده پراید پس از سوخت گیری اقدام به تردد در خلاف جهت خودروها کرده بود که با یک دستگاه کامیون بنز به صورت رخ به رخ برخورد می کند.

عزیزی گفت: یک دستگاه خودروی سواری پیکان نیز در جاده طاهرلو - همدان واژگون شد که در این سانحه راننده پیکان جان باخت.

وی بیان کرد: خودروی پراید پس از انحراف از مسیر اصلی به حاشیه جاده که چهارمتر با سطح اصلی جاده اختلاف ارتفاع داشت سقوط می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود به این دلیل هنگام واژگونی پیکان از خودرو به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست می دهد.

عزیزی تصریح کرد: بسیاری از رانندگان توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی ندارند و تنها هنگام نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه یا گشت های پلیس به علت ترس از جریمه، قانون را رعایت می کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.