همدان؛

270 پروژه علوم پزشکی در همدان اجرایی می شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از نوسازی 270 پروژه عمرانی علوم پزشکی در همدان خبر داد.

270 پروژه علوم پزشکی در همدان اجرایی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلال‌الدین امیری اظهار کرد: با تفاهم‌نامه بین وزیر بهداشت و استاندار همدان 270 پروژه عمرانی با 10 هزار و 475 میلیارد ریال اعتبار در دانشگاه علوم پزشکی همدان اجرا می‌شود که اقدامات لازم برای تامین زمین و دیگر موارد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نوسازی در حوزه بهداشت و تحول در منطقه اسدآباد انتظار می‌رود، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در فصل نقل و انتقال پزشکان، تنگناهایی ایجاد شده که به زودی رفع می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: ساماندهی بیتوته‌های غیر‌ضروری که منع غیرقانونی دارد ضرورت دارد و باید به صورت ملی رفع شود.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در روستاها باعث بهبود شاخص‌های روستاها شده و این اقدام در شهرها برنامه‌ریزی شده است؛ گفت: با بلوک‌بندی شهر به ازای هر 2 هزار و 500 نفر جمعیت یک مراقب سلامت وجود خواهد داشت.

امیری یادآور شد: به جای درمانگاه مرکز جامع شهری و روستایی خواهیم داشت که ارائه خدمات توسط نیروهای متخصص را در برمی‌گیرد.

وی پوشش گروههای هدف دندانپزشکی را از اتفاقات ارزشمند اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و ابراز امیدواری کرد نتایج ارزشمند این اقدامات در بهبود سلامت عمومی افراد موثر باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.