فراخوان شورای عالی سیاسی یمن برای مشارکت در تظاهرات علیه عربستان

شورای عالی سیاسی یمن، مردم این کشور را به حضور گسترده در تظاهرات امروز یکشنبه در محکوم کردن جنایت هولناک عربستان فراخواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری مرصد یمن، شورای عالی سیاسی یمن در اطلاعیه‌ای، مردم این کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی علیه جنایت عربستان در روز گذشته و هدف قراردادن تالار بزرگ صنعاء و محکوم کردن این رژیم و نشان دادن خشم خود فراخواند.

شورای عالی سیاسی یمن از مردم خود برای نشان دادن خشم و پایداری خود در برابر خون‌ریزی‌های رژیم سعودی و محکوم کردن جنگ جهانی شعله ور شده در یمن در این تظاهرات شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است مردم امروز (یک‌شنبه) در خیابان شستم جنوبی و در مقابل مقر سازمان ملل در صنعا و در تظاهراتی با عنوان "آتشفشان‌های خشم" ساعت ده صبح مشارکت کنند.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد حضور گسترده مردم در این تظاهرات برای محکوم کردم جنایات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن و هدف قراردادن زیرساخت‌ها و نقض آشکار منشورها و قطعنامه‌های بین‌المللی اهمیت بسیاری دارد.

این شورا از مردم خواست با مشارکت در این تظاهرات صدای خود را به گوش آزادگان جهان برسانند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی عصر روز گذشته (شنبه) یک مراسم عزاداری را که در سالنی در جنوب صنعا در حال برگزاری بود، هدف قرار دادند. آمار  قربانیان این حملات تا کنون 140 نفر اعلام شده است.


فراخوان شورای عالی سیاسی یمن برای مشارکت در تظاهرات علیه عربستان
اطلاعیه شورای عالی سیاسی یمن

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار