زنجان؛

آزاده گی و ایستاده گی پیام اصلی واقعه عاشوراست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آزادی و آزاده گی و ایستاده گی پیام اصلی واقعه عاشوراست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه بابیان اینکه آزادی و آزاده گی و ایستاده گی پیام اصلی واقعه عاشوراست گفت: : حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پیام آوران عاشورا بودند و مانع از تحریف واقعه عاشورا شدند.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه عاشورا تبدیل به یک ماهیت و دانشگاه برای جهانیان شده است افزود: عاشورا الگویی کامل از استقامت و مردانگی و جوانمردی و تسلیم نشدن حق در برابر باطل است .
وی با بیان اینکه عاشورا پیام آزادی و آزاده گی و ایستاده گی داشت و حضرت زینب(س) با افشاگری خود مانع از بین رفتن حقیقت کربلا شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با  اشاره به اینکه ایام سوگواری  اباعبدالله الحسین (ع) فقط مختص دهه اول محرم نیست بر  ضرورت برگزاری عزاداری در دهه دوم محرم توسط مساجد و هیئت ها تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به   ۲۴مهر روز پیوند اولیا و مربیان گفت: نسل جوان و نوجوان سرمایه آینده کشور هستند که خودشان، خانواده و محیط آموزشی در تربیت این قشر موثر است باید خانواده‎ها و اولیای دانش‎آموزان از مدرسه و تعلیم و تربیت آنها غافل نشده و همراهی و همکاری با این قشر را داشته باشند.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.