کرمان؛

شب شعری برای پاسداشت شهدای مدافع حرم

مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان، از برگزاری مراسم «شب شعر مدافعان حرم» با هدف گرامیداشت دلاورمردي های شهدای عتبات مقدسه در كرمان خبر داد.

شب شعری برای پاسداشت شهدای مدافع حرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و روابط عمومي اداره كل كتابخانه ها، محمّد جواد حسين زاده گفت: شب شعر مدافعان حرم استان كرمان با محوریّت پاسداشت شهدای مدافع حرم(زینبیون)، روز سه‌شنبه بیست و هفتم مهر از ساعت 19 در محل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان و با حضور جمعي از شعراي كشوري و استاني برگزار مي شود.

وی با اشاره به تأثیرگذاری فوق العاده زبان شعر و ساير قالب‌هاي هنري در تحليل و تبيين يك واقعه، افزود: به منظور هرچه با شكوه‌تر برگزارشدن شب شعر مدافعان حرم جلسات هم انديشي با مسئولين بنياد شهيد و امور ايثارگران، انجمن شعر استان، بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس، فرهنگ و ارشاد اسلامي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شده است.

استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان‌رضوی نيز میزبان نشست‌های شب‌شعر مدافعان حرم با عناوین مدافعان حرم ايراني، نبویون، علویون و فاطمیون هستند.

 این سلسله نشست‌ها با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب و با هدف ارج نهادن به دلاورمردی‌های شهدای مدافع حرم که به تأسی از فرهنگ عاشورا به جانفشانی می‌پردازند، در ماه‌های محرم و صفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.