یاسوج؛

راه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در استان

رئیس اداره تکنولوژی گروه‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در همه شهرستان‌های استان خبر داد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داوود نیک‌بخت با اشاره به رشد قابل قبول پژوهش‌سراهای استان اظهار کرد: با همکاری گروه‌های آموزشی توانستیم در همه شهرستان‌های استان پژوهش‌سرا ایجاد کنیم و تعداد آنها را به 13 پژوهش‌سرا برسانیم.

رئیس اداره تکنولوژی گروه‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد، توسعه کمی و کیفی تحقیق و پژوهش دانش‌آموزی و تشویق دانش‌آموزان به پژوهش را از مهم‌ترین عوامل راه‌اندازی پژوهش‌سرا در همه شهرستان‌های استان عنوان کرد.

نیک‌بخت بیان کرد: گروه‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد عملکرد خوبی داشته‌اند و بر اساس آخرین ارزیابی وزارتخانه از رتبه متوسط به خیلی خوب در سال تحصیلی گذشته از امتیاز 74 به 91 ارتقاء پیدا کرده است.

این مسؤول در ادامه از کسب 40 رتبه اول تا سوم کشوری توسط گروه‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 94 - 95 خبر داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در جشنواره ملاصدرا رتبه برتر کشوری را کسب کند.

رئیس اداره تکنولوژی گروه‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد از گروه‌های آموزشی به عنوان بازوان تخصصی آموزش و پروش نام برد و از برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط سرگروه‌های آموزشی با هدف توانمند‌سازی و دانش‌افزایی معلمان خبر داد.

وی بیان کرد: گروه‌های آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌های عملیاتی 50 دبیرخانه راهبری دروس در پایگاه‌های کیفیت‌بخشی در سطح کشوری همکاری دارند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.