شیراز؛

راه اندازی مرکز شیمی ‌درمانی در شهرستان لامرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کلینک تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تا آخر امسال و مرکز شیمی درمانی در این بیمارستان نیز تا 2 ماه دیگر به بهره‌ برداری می‌ رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ادامه روند ساخت بیمارستان دوم لامرد حداکثر تا سه هفته دیگر تحویل حاج محمود حیدر (بدیعی) خیر اندیش بزرگوار لامردی می‌ شود.
وی با بیان اینکه ساخت مرکز جامع سلامت لامرد نیز حداکثر تا سه هفته دیگر به مناقصه گذاشته می‌ شود، گفت: درباره تجهیزات رفاهی دانشکده پرستاری لامرد با بازدیدی که امروز از این دانشکده انجام شد، اقداماتی صورت می‌ گیرد و با نهایی شدن اختصاص زمین برای احداث ساختمان دانشکده با کمک خیرین این موضوع نیز در دست اقدام قرار می‌گیرد.
ایمانیه افزود: تلاش می‌کنیم در آبان ماه  متخصصین مورد نیاز، در این شهرستان حضور پیدا کنند و ساختمان ستاد اجرایی شبکه بهداشت و درمان لامرد نیز تا پایان امسال به بهره‌ برداری برسد.
قائم مقام وزیر بهداشت در استان فارس همچنین درباره آخرین روند اختصاص دستگاه ام.ار.ای به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد نیز بیان کرد: با پیگیری‌ های صورت گرفته این دستگاه تا پایان امسال در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد نصب می‌ شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار