اهواز؛

اختصاص تسهیلات برای فعالیت مجدد کارگاه های تولیدی

فرماندار شادگان گفت: 70 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی و فعالیت مجدد کارگاه های تولیدی در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز فرج اللهی، فرماندار شادگان در بازدید از شهرک صنعتی و کارگاههای تولیدی شادگان، با بیان اینکه با اعطای اینگونه تسهیلات در بخش های خصوصی و تعاونی می توان در تحقق شعار سال که همان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است کمک کرد، بیان داشت: هدف از پرداخت اینگونه تسهیلات در راستای اجرای سیاستهای اقتصادی دولت تدبیر و امید و به منظور ایجاد گشایش اقتصادی، خروج از رکورد و افزایش ظرفیت تولیدی کارگاههای تولیدی منطقه و اشتغال جوانان در این کارگاهها است.

وی افزود: که با دریافت این تسهیلات در آینده نزدیک، سرمایه گذاران این واحدهای تولیدی بتوانند با فعالیت و تولید مجدد و افزایش ظرفیتهای تولیدی زمینه اشتغال جوانان شادگانی را فراهم آورند.

 شایان ذکر است: این تسهیلات به منظور فعالیت مجدد کارگاههای تعاونی یاس گستر طلایی خوزستان، تعاونی آرش آبنوش، نگاه دورق، کارتن سازی کارون شادگان، گروه صنعت مهرشاد پویان و بسته بندی خرمای معتمد شادگان تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.