فیروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«صفر تا صد» دنیای نخبگان در قاب چهار سیما

تلاش‌های علمی نخبگان در برنامه «صفر تا صد» شبکه چهار سیما بازگو می‌شود.

مریم فیروزی تهیه‌کننده برنامه «صفر تا صد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «صفر تا صد» در قالب سخنرانی های 15 دقیقه ای تلاش ها، تجربیات و ایده های پژوهشگران و نخبگان را بازگو می کند.

وی افزود: این برنامه هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و قصد داریم تا از طریق یک فراخوان تلویزیونی که تیزر آن بزودی از شبکه چهار پخش می‌شود، از افرادی که از رساله دکترای خود دفاع کرده‌اند، صاحبان شرکت های دانش بنیان و مخترعان دعوت کنیم تا با حضور در این برنامه تجربیات و حاصل تلاش های علمی خود را با مردم در میان بگذراند.

فیروزی درباره علت نامگذاری این برنامه به «صفر تا صد» گفت: هر کدام از نخبگان و مخترعان با حضور در این برنامه قرار است تا داستان موفقیت خود را از ابتدا تا انتها و فراز و نشیب هایی را که در این مسیر طی کرده‌اند، باز گو کنند و به همین خاطر «صفر تا صد» را به عنوان نام برنامه انتخاب کرده‌ایم.

پرتو، طلوع، اردیبهشت، پنجره‌ای به خوشبختی، ٣٧ درجه، دانش ترافيک، آب و آتش و اسطرلاب عناوین برنامه هایی است که مریم فیروزی در شبکه چهار سیما تهیه و تولید کرده است.

برنامه «صفر تا صد» در مدت زمان 15 دقیقه در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.