قزوین؛

اقتصاد مقاومتی نسخه حل مشکلات اقتصادی

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و خنثی سازی توطئه های دشمنان حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ صلاحی در همایش اقتصاد مقاومتی در قزوین گفت:  اقتصاد مقاومتی یکی از خواسته های جدی مقاوم معظم رهبری ست و به همین علت جامعه دانشگاهی اعم از استاد و دانشجو به ویژه بسیجیان باید در این حوزه وارد عمل شوند.

اقتصاد مقاومتی نسخه حل مشکلات اقتصادی

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به ظرفیت های خوب و پتانسیلهای قوی کشور ایران در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: توجه به زیر ساخت های غنی کشور در بخش معادن و ذخایر زیر زمینی و استفاده مناسب از این ذخایر می تواند  زمینه را برای پیشرفت و توسعه کشورفراهم کند .

 صلاحی افزود: ایران یک قدرت فرامنطقه‌ای است و باید تلاش کنیم آن را به یک قدرت بین‌المللی تبدیل کنیم، قدرتی که در یک منطقه راهبردی توانایی کنترل مدیریت بحران‌ها را به نفع مردم منطقه داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق سخنران دیگر این همایش هم گفت : 20 درصد از مشکلات کشور مربوط به تحریمهاست و باید برای توسعه و حل مشکلات نگاهها به سمت داخل و استفاده درست از منابع باشد.

اقتصاد مقاومتی نسخه حل مشکلات اقتصادی

عبدالملکی افزود: اقتصاد مقاومتی کشور را در شرایط سخت و تهدید ها مقاوم می کند و توجه به رفاه عمومی و پیشرفت از اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: توجه به اقتصاد دانش بنیان، کار آفرینی و مشارکت عمومی ، رونق صادرات  و تولید کالاهای اساسی از ارکان و سیاستهای اجرای اقتصاد مقاومتی است .

در ابتدای این همایش هم نجاتی مسئول بسیج اساتید استان توجه به اقتصاد مقاومتی و قدرت بین المللی را دو محورمهم در برگزاری این همایش یاد و بر ضرورت تکیه به منابع داخلی جهت رشد و پیشرفت کشور تاکید کرد .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار