مشهد؛

انتشار 3 کتاب جدید از بوی شهر بهشت

رئیس اداره انتشارات بوی شهر بهشت از انتشار کتاب‌های«ذوالفقار فاطمیون»، «گیرنده پدرم» و «نزدیک‌ترین گلخانه» در مهرماه امسال خبر داد.

انتشار 3 کتاب جدید از بوی شهر بهشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد امیری بگفت: «ذوالفقار فاطمیون» کتابی است، با موضوع خاطرات شهید حسین فدائی از شهدای مدافع حرم که در سه هزار جلد در مهرماه امسال روانه بازار کتاب می‌شود.

وی افزود: «گیرنده پدرم» نیز حاوی 10 نامه دختران به پدران است که به موضوعاتی اختصاص دارد که معمولا دختران به راحتی نمی‌توانند با پدرانشان در میان بگذارند. در این کتاب که به قلم مریم‌قربانزاده است؛ این مسائل بیان شده است.

امیری در خصوص کتاب «نزدیک ترین گلخانه» گفت: این کتاب از سری کتاب‌های آداب زندگی است که یک دوره 10 جلدی را شامل می‌شود در این کتاب که محمد حسن باقری گردآوری‌‌اش را بر عهده‌دار داشته،  اصول ابتدایی و ساده برای پرورش گل و گیاه در منزل آموزش داده شده است؛ این کتاب نیز مهر ماه در کتاب‌فروشی‌ها‌ی معتبر در اختیار علاقمندان خواهد بود.

رئیس اداره انتشارات بوی شهر بهشت  در ادامه از چاپ کتاب‌ «خلوت گزیده» که به خاطرات شهید آستانه‌پرست، از شهدای ترور در مشهد اختصاص دارد؛ خبر داد و بیان کرد: کتاب‌های «فاتح‌دل‌ها»، «آن 22 نفر» و «چله عشق» نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و در پی استقبال مخاطبان به چاپ دوم رسیدند و در اختیار علاقمندان خواهند بود.

امیری ، با اشاره به کتاب «سرنوشت خونین» که به خاطرات شهید مدافع حرم سید قاسم حسینی پرداخته است؛ گفت: در اواخر مهر ماه علاوه بر «سرنوشت خونین» کتاب‌های «گویای خاموش» با موضوع آداب انس با کتاب، «به استقامت سرو» با موضوع خاطرات همسران آزادگان مشهدی  و «کودک و محرم» که به نقاشی‌های کودکان در خصوص وقایع  کربلا و محرم اختصاص دارد؛ نیز چاپ و منتشر خواهند شد.

انتهای پیام//ف.ف
برچسب ها: مشهد ، بوی شهر بهشت ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار