اهواز؛

اختصاص اعتبار برای تامین آب شرب روستایی

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شادگان از اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای تامین آب شرب روستاها در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین عبدالخانی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شادگان در خصوص اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی شهرستان گفت: برای اجرای طرح دریسیه ها ( ام الغزلان)، 17.5 کیلومتر لوله پلی اتیلن استفاده شد.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه های جفال، نوسازی ایستگاه پمپاژ، اجرای خط انتقال فلزی و کارگزاری شبکه توزیع آب در این شهرستان به طول 18کیلومتر خبر داد و با بیان اینکه تامین بخشی از آب مورد نیاز روستاها با تانکر سیار انجام می شود، گفت:طی شش ماه گذشته، یک هزار و 860 مورد عملیات آبرسانی سیار میان اهالی روستاها انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان ادامه داد:همچنین توسعه شبکه روستایی گیداری به طول دو کیلومتر، اجرای عملیات پایپینگ و نصب چهار پمپ جدید و اتصال آن به خطوط اصلی مسیر جفال در محل تاسیسات خنافره از اقدامات انجام شده در امور آبفاروستایی طی شش ماه نخست سال بود.

عبدالخانی گفت:165 مورد عملیات رفع شکستگی لوله، ٢٧ مورد لایروبی خطوط انتقال و شبکه توزیع به طول ٣1 کیلومتر و قطع ٢4مورد انشعاب غیر مجاز مشترکان در شش ماه نخست سال جاری از سوی این شرکت انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.