یاسوج؛

اختصاص 8 میلیارد ریال برای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: هشت میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار برای مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ قباد قربانی روز پنجشنبه گفت: 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از این میزان اعتبارات از محل درآمدهای این نهاد حمایتی است.

وی گفت: این میزان اعتبار برای ساخت 15 باب مسکن روستایی، خرید و احداث 24 واحد شهری و تعمیر کلی و جزیی 60 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: تاکنون عملیات اجرایی هفت باب مسکن روستایی با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 250 میلیون ریال، تعمیر 25 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال و ساخت هفت مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شده است.

قربانی با بیان اینکه 90 درصد از مدد جویان زیر پوشش این نهاد حمایتی سر پناه مناسب ندارند، تصریح کرد: انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از برنامه های اولویت دار این نهاد در سالجاری است.

وی بیان کرد: برای بهسازی هر یک از مسکن های روستایی تا سقف150 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز کرد: هشت میلیارد و 273 میلیون ریال در سال گذشته در زمینه خرید، ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هزینه شد.

قربانی افزود: بیش از 147 واحد مسکونی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان دربافت فرسوده دوگنبدان قرار دارد.

وی گفت: این نهاد حمایتی علاوه بر تسهیلات بانکی بیش از 200 میلیون ریال وام بلاعوض به آنها پرداخت خواهد کرد.

2 هزار و 412 خانوار با چهار هزار و 670 نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.