یاسوج؛

25 تن کالای قاچاق در یاسوج امحاء شد

25 تن کالای قاچاق شامل مواد آرایشی بهداشتی ، انواع سیگار و توتون و تنباکو ، و انواع مواد خوراکی و نوشیدنی با حضور مسئولان در یاسوج به آتش کشیده شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جانشین دبیر قاچاق کالا و ارز استان از امحاء 25 تن کالای قاچاق خبر داد و گفت : این کالاها شامل مواد آرایشی بهداشتی ، انواع سیگار و توتون و تنباکو ، و انواع مواد خوراکی و نوشیدنی بودند که با حضور برخی از مسئولان عصر امروز در یاسوج به آتش کشیده شد.

حسین بهمنی ارزش ریالی این کالاها را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این کالاها در بازرسی های صورت گرفته از فروشگاه های سطح شهرها و نیز در بازرسی از خودروها در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط و با مجوز دستگاه قضایی امحاء شد .

وی گفت : از ابتدای امسال تا کنون 901 پرونده کالای قاچاق در استان تشکیل شده و ارزش ریالی کالاهای کشف شده نیز 132 میلیارد ریال بوده است.

نماینده اداره کل تعزیرات حکومتی استان هم در مراسم امحاء این کالاها به برخورد قاطع دستگاه قضایی با سوداگران اقتصادی اشاره کرد و گفت : دستگاه قضایی برای کمک به تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود و توزیع کالاهای قاچاق اقدامات خوب و قاطعی انجام داده است. وی افزود:  بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بررسی پرونده 90 درصد از کالا های قاچاق در صلاحیت تعزیرات حکومتی است .

امین پارسه ادامه داد: در برخورد با قاچاقچیان علاوه بر ضبط  و امحاء کالاهای مکشوفه، بسته به نوع کالا تا چند برابر نیز قاچاقچیان جریمه نقدی خواهند شد .


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.