یاسوج؛

پیشرفت 43 درصدی گازسانی به بخشهای چاروسا و دیشموک

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت:طرح گازرسانی به بخش های چاروسا و دیشموک در شهرستان کهگیلویه 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر عامل شرکت گاز استان از پیشرفت 43 درصدی مرحله نخست طرح ملی گازسانی به بخش های چاروسا و دیشموک خبر داد و گفت: فاز نخست طرح ملی گاز رسانی به بخشهای دیشموک به مسافت 8 کیلومتر خط انتقال در دست اجراست که هم اکنون این مرحله بیش از 43 درصد پیشرفت کاری دارد .

رحمان خادم با بیان اینکه این طرح ملی در سه مرحله تعریف شده است افزود:اعتبار مرحله ی اول این طرح 33 میلیارد ریال و مرحله دوم به مسافت حدود 7 کیلومتر خط انتقال و حدود31 میلیارد ریال اعتبار در حال برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.


وی مرحله سوم طرح گازرسانی به بخش های چاروسا و دیشموک را شامل 47 کیلومتر خط انتقال و 375 کیلومتر شبکه توزیع داخلی عنوان کرد و گفت:اعتبار پیش بینی شده برای مرحله سوم طرح گاز رسانی بیش از 400 میلیارد ریال است.


خادم افزود:برآوردهای مرحله سوم انجام و مجوزهای آن نیز از شرکت ملی گاز ایران گرفته شده و بزودی مناقصه برگزار و پیمانکار آن مشخص می شود.


وی گفت:با اجرای طرح ملی گاز رسانی به شهرهای دیشموک و چاروسا علاوه بر این دو شهر 140 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.