یاسوج؛

مانور تخلیه اضطراری در مدارس استان برگزار می شود

دبیر ستاد پدافند غیرعامل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته پدافند غیرعامل مانور تخلیه اضطراری در مدارس استان برگزار می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ دبیر ستاد پدافند غیرعامل آموزش وپرورش استان در نشست اعضای این کمیته گفت:این مانور از 2 تا 8 آبان، همزمان با هفته پدافند غیرعامل برگزار می شود.

فریبا ملک زاده با بیان اینکه در این مانور دانش آموزان شیوه های خروج و پناهگیری در زمان وقوع حوادث را در مدرسه به صورت عملی اجرا می کنند افزود: امسال آمادگی برای عملیات تست نفوذ در بخش فناوری اطلاعات نیز انجام می شود.


رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان هم گفت:در این هفته از 3دانش آموز برتر ملی در مسابقه عکس پدافند غیرعامل تجلیل می شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان هم از فعالیت سایت پدافند غیرعامل خبرداد وگفت:تمامی برنامه ها، فعالیت ها و مسابقات پدافند غیرعامل از طریق این سایت، به آدرسwww.padafand.kb.medu.irانجام می شود.


هادی زارع پور افزود:مسابقه کتابخوانی بین فرهنگیان،انشاءنویسی دانش آموزان،مسابقه نقاشی کودکان،اختصاص صبحگاه مدارس به موضوع پدافند غیرعامل و ارسال پیامک در مورد پیام های پدافند غیرعامل به مخاطبان از مهمترین برنامه های هفته پدافند غیر عامل در آموزش وپرورش استان است.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار