مشهد؛

نشست نمایندگان اعتاب مقدسه سراسر کشور با تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ های معنوی اعتاب مقدس در تحکیم مبانی و احکام اسلامی در جامعه تاکید کرد

نشست نمایندگان اعتاب مقدسه سراسر کشور با تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در این دیدار، یکی از وظایف دستگاه های فرهنگ ساز کشور همچون صدا و سیما، آموزش عالی، آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ترویج سبک زندگی عفیفانه معرفی و با اشاره به ظرفیت عظیم اعتاب مقدس در فرهنگ سازی اسلامی، عنوان کرد: اعتبات مقدس و مضجع‌ های شریف با تمامی دستگاه‌ های فعال فرهنگی تفاوت دارند و آن تفاوت در آماده بودن زمینه پذیرش به نام عتبات در مخاطبان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: ایجاد چنین اجتماعات عظیم در یک نقطه بسیار مشکل است، اما به نام مبارک حضرات معصومین(علیهم‌السلام) و امامزادگان عظیم الشأن، این اجتماعات هر روز و شب در مضجع‌ های شریف رقم می‌ خورد و به برکت معنویت حاکم بر این فضاهای نورانی، قلب‌ ها آماده پذیرش سخن حق می‌ شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت عظیم و مغتنم آستان‌ های مقدس در راستای تحکیم مبانی و احکام اسلام در قلوب بهره برد، گفت: استفاده صحیح و مطلوب از این ظرفیت معنوی وظیفه‌ ای خطیر بر دوش دست اندرکاران اعتاب مقدس جهان اسلام است.

او با اشاره جایگاه و اهمیت موضوع حجاب افزود: امروز، مغرب زمین از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به مقوله حجاب و حیا در جوامع اسلامی فروگذار نمی‌ کند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز پارلمان‌ کشورهای ترکیه، آلمان و فرانسه که مهمترین ارکان قانون گذاری این کشورها به شمار می‌ روند، در مقابله با موضوع حجاب مصوبه می‌ دهند و این مصوبات از اهمیت موضوع حجاب و تلاش غرب برای هجمه به آن حکایت دارد.

انتهای پیام // ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار