قم؛

تیم تکواندو استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور

پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی ادارات و معرفی برترین‌های دارت مسابقات کارکنان دولت و معرفی ترکیب تیم تکواندو استان در رقابت‌های قهرمانی کشور از خبرهای ورزشی می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سالن تیراندازی شهید زین‌الدین میزبان 7 تیم حاضر در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی ادارات استان قم بود. این رقابت‌ها در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی بانوان برگزار شد که در رشته تفنگ بادی حاجی‌لو و اشرف علی حسینی از اداره مخابرات عنوان‌های نخست و دومی را کسب کردند و وجیهه قاسمی از بانک کشاورزی در این بخش سوم شد.

در مسابقات رشته تپانچه بادی سارا واعظی از اداره حمل‌ونقل برسکوی نخست ایستاد، زهرا نصراللهی از دانشگاه علوم پزشکی مقام دومی را کسب کرد و شهلا مقدمی از دانشگاه علوم پزشکی موفق به تصاحب جایگاه سومی شد.

مسابقات طناب‌کشی کارمندان دستگاه‌های دولتی در بخش مردان با حضور 5 تیم برگزار و در نهایت تیم اداره‌کل ورزش و جوانان بالاتر از سایر تیم‌ها در صدر قرار گرفت.

این دوره رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید شیرازی به انجام رسید که تیم‌های حاضر به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتیجه برای تیم طناب‌کشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در مقابل رقبای خود با کسب چهار پیروزی همراه بود.

تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حالی با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد که تیم فرمانده ای نیروی انتظامی (یگان ویژه) نائب قهرمان شد و تیم اداره مدیریت درمان عنوان سومی را تصاحب کرد.

سعید معارف وند، حسن سرخ، محمد عباس‌آبادی، شهرتعلی باقری، علی خواجه بیاتی، علی تلخابی و مجید عزیزی ترکیب تیم طناب‌کشی اداره کل ورزش و جوانان را تشکیل می‌دادند که محمد ایزانلو سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.


مسابقات دارت کارکنان دولت در بخش بانوان با حضور 38 ورزشکار از دستگاه‌های اجرایی مختلف استان قم برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

فاطمه ربانی مقدم ورزشکاری که از شهرداری قم در این رقابت‌ها حضور داشت به مقام اول رسید، زهرا نوریان از تیم منابع طبیعی نائب قهرمان شد و مهسا یوسفی از تیم اداره کل ثبت‌اسناد در جایگاه سوم قرار گرفت.

ترکیب نفرات تیم تکواندوی اعزامی استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در بخش مردان هویدا شد.

رقابت‌های قهرمانی تکواندو کشور در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 آبان ماه به میزبانی استان خراسان رضوی و در مشهد به انجام خواهد رسید و بر همین اساس تیم تکواندوی استان قم به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

علی چهره‌قانی، مرتضی قنبری، مهدی ابراهیمی، محمد صفایی، محمد جباری، سید محمد رفیعی، محمد میثم خلیلیان و عبدالله کاظمی هشت تکواندوکاری هستند که در هشت وزن برای استان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان خواهند رفت.

محبوب نصیروند به‌عنوان سرمربی، حسن جعفری به‌عنوان مربی و علیرضا ابوطالبی به‌عنوان سرپرست هدایت تیم جوانان و بزرگسالان استان قم را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: تکواندو ، قم ، رقابت ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.