رئیس جمعیت هلال‌ احمر لامرد از راه ‌اندازی بانک تجهیزات پزشکی امانی در لامرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن بینوا رئیس جمعیت هلال‌احمر لامرد گفت: جمعیت هلال ‌احمر این شهرستان درنظر دارد برای رفاه حال بیماران نیازمند و خانواده‌ های آن ‌ها، بانک تجهیزات پزشکی امانی راه ‌اندازی کند.
وی افزود: در همین راستا از خیران و نیکوکاران بلندهمت برای مشارکت در این امر خداپسندانه و بشردوستانه دعوت می‌شود تا مانند همیشه جمعیت هلال‌احمر را در اهداف متعالی انسانی یاری کنند.
نینوا خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با خرید تجهیزات موردنیاز در این طرح مانند تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، تشک مواج و غیره و اهدا آن به جمعیت هلال‌احمر با این جمعیت همکاری کنند.
او ادامه داد: همچنین خانواده‌ ها، نهادها و سازمان ‌هایی که این تجهیزات و ملزومات پزشکی را بلااستفاده در اختیار دارند، می‌توانند آن ‌ها را برای استفاده بهینه بیماران نیازمند به بانک تجهیزات پزشکی امانی جمعیت هلال ‌احمر شهرستان لامرد واگذار کنند.
رئیس جمعیت هلال‌ احمر لامرد تصریح کرد: این طرح کمک شایان توجهی به بیمارانی می‌کند که به دلیل بیماری خود نیازمند استفاده کوتاه‌مدت از این تجهیزات هستند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.