دقیقی: داور می توانست قضاوت بهتری را انجام دهد/ نتیجه بدی مقابل نفت کسب نکردیم

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: داوری بدی را از حاج ملک در این مسابقه شاهد نبودیم اما در چند صحنه می توانست قضاوت متعادل تری را انجام دهد.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد بازی با نفت تهران بیان کرد: بعد از مشکلات زیادی که در این چند وقت اخیر گریبانگیر تیم سیاه جامگان شده بود و تمرین خاصی هم برای این بازی انجام نداده بودیم نتیجه بدی را مقابل تیم نفت تهران کسب نکردیم و امیدوارم با آمدن خداداد عزیزی و حل شدن مشکلات مالی باشگاه در آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی درباره عملکردش در این مسابقه گفت: باتوجه به اینکه در این دیدار در پست تخصصی ام بازی نمی کردم و از طرفی در چند دیدار گذشته هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بودم، نتوانستم آن چنان که باید برای تیمم مفید باشم امیدوارم در دیدارهای بعدی نمایش بهتری را ارائه دهم.

مهاجم تیم سیاه جامگان در خصوص داوری این مسابقه افزود: داوری بدی را از حاج ملک در این مسابقه شاهد نبودیم اما در چند صحنه می توانست قضاوت متعادل تری را انجام دهد.

بازیکن پیشین تیم ماشین سازی در مورد تعطیلی مجدد لیگ گفت: تعطیلی بیش از حد مسابقات لیگ به بیشتر تیم ها لطمه می زند چرا که وقتی یک تیم می خواهد به اوج برسد تعطیلی مسابقات سبب می شود از شرایط آیده ال دور شود البته معتقدم این تعطیلات می تواند به نفع تیم سیاه جامگان باشد چرا که سبب می شود یک آرامش نسبی در تیم سیاه جامگان ایجاد شود.

وی درخصوص رفتن علی عسگری و خانزاده از این تیم چنین پاسخ داد:معتقدم با توجه به حل نشدن مشکلات مالی باشگاه تصمیم گرفتند از این تیم جدا شوند امیدوارم در ادامه مسیر زندگی شان موفق باشند البته نباید از تلاش های فرهاد کاظمی هم به سادگی گذشت چرا که وی جزء یکی از با دانش ترین مربیان کشور محسوب می شوند تلاش زیادی هم برای تیم سیاه جامگان انجام دادند شاید قسمت نبود وی به فعالیتش در تیم سیاه جامگان  ادامه دهد. ما همچنان منتظر هستیم تا مشکلات مالی باشگاه کاهش یابد.

بازیکن تیم سیاه جامگان در پایان در خصوص اینکه آیا خداداد عزیزی هم مانند کاظمی به دلیل مشکلات مالی از این تیم جدا خواهد شد یا خیر، پاسخ داد: تا آن جایی که من اطلاع دارم وی یک فرصت 25 روزه ای را به مدیران تیم داده است تا بتوانند مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنند. تنها دل خوشی اعضای تیم هم حمایت های خداداد عزیزی است امیدوارم با اضافه شدن سرمربی و کادر فنی جدید در ادامه لیگ شرایط بهتری را پیدا کنیم.جا دارد از هواداران سیاه جامگان هم به دلیل اینکه به ورزشگاه ثامن آمدند و روحیه بازیکنان تیم را بالا بردند تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار