ماندن عزیزی در تیم سیاه جامگان مشروط به حل مشکلات مالی + مصاحبه

مدیرفنی تیم سیاه جامگان ادامه همکاری با این تیم را منوط به حل مشکلات مالی باشگاه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی فرهاد کاظمی از تیم فوتبال سیاه جامگان خداد عزیزی به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد. وی در دیدار مقابل تیم نفت تهران هدایت مشهدی ها را بر عهده داشت و توانست تیم علی دایی همبازی سابق خود در تیم ملی را متوقف کند.

به نظر می رسد مسئولان باشگاه سیاه جامگان از نتیجه به دست آمده در برابر نفت راضی هستند و تمایل زیادی دارند که خود عزیزی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.البته در تمرینات اخیر هم بازیکنان سیاه جامگان از این چهره دوست داشتنی فوتبال کشورمان در خواست کرده اند در ادامه فصل هدایت این باشگاه بحران زده را بر عهده داشته باشد.

خداداد عزیزی که هنوز از وضعیت آینده تیم مشکی پوش مشهدی به طور کامل آگاه نیست پاسخ گویی دراین خصوص را به هفته آتی موکول کرده است، البته وی از مدیران باشگاه خواسته است تا ظرف چند روز آینده مطالبات مالی بیشتر بازیکنان را پرداخت کنند در غیر این صورت وی هم مانند کاظمی از این باشگاه کناره گیری خواهد کرد.

حال باید دید این تیم بحران زده می تواند مشکلات مالی اش را حل کند یا اینکه مانند ابومسلم و پیام از صفحه روزگار محو خواهد شد.

درهمین ارتباط محمد ناصری دروازه بان تیم سیاه جامگان به خبرنگار ما گفت: بازیکنان تیم از خداداد عزیزی درخواست کرده اند تا در صورت امکان هدایت تیم را در ادامه فصل برعهده داشته باشد که وی اعلام کرد تا زمان برطرف نشدن مشکلات مالی در این باره تصمیم گیری نخواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور چنین شخصی در نیمکت مربیان مقابل نفت باعث شد تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در زمین حاضر شوند و امیدوارم مشکلات عدیده این باشگاه پایان پذیرد تا وی همچنان در کادر فنی تیم سیاه جامگان به فعالیتش ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار