هشدار خداوند به رئیس جمهور فیلیپین؛ فحش نده!

رودریگو دوترته مدعی شد خداوند به او هشدار داده است که فحاشی و ناسزا گفتن را ترک کند.

هشدار خداوند به رئیس جمهور فیلیپین؛ فحش نده!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به نقل از اسکای نیوز عربی، "رودریگو دوترته" -- رئیس جمهوری فیلیپین -- مدعی شد خداوند به او هشدار داده است که فحاشی و ناسزا گفتن را ترک کند.

بر این اساس، رئیس جمهوری فیلیپین گفته است که دربازگشت از سفر ژاپن، خداوند در هواپیما به او هشدار داده است که درصورت ادامه دادن به ناسزا گویی و فحش دادن، هواپیمایش را ساقط خواهد کرد.

رئیس جمهوری جنجالی فیلیپین بعد از این "هشدار خداوند" متعهد شده است که دیگر فحش و ناسزا نگوید. ازجمله کسانی که وی به آن ها ناسزا گفته است، باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و پاپ فرانسیس بوده اند.

دوترته گفت : "هنگام آمدن به این جا به آسمان نگاه می کردم. همه خوابیده بودند. همه درخواب عمیق فرو رفته بودند. اما صدایی گفت: "درصورتی که از ناسزا گفتن و به کار بردن صفات ناپسند برای دیگران دست برنداری، همین الان این هواپیما را ساقط خواهم کرد".

دوترته که به ناسزاگویی معروف است، گفت: "این شخص چه کسی می توانست باشد؟ قطعاً خداوند بود. از آن پس، من به خداوند قول می دهم که از کلمات زشت و ناپسند استفاده نکنم".

گفتنی است که رئیس جمهوری فیلیپین در واکنش به انتقادهای خارجی به او درباره عملیات مبارزه با مواد مخدر که طی آن شمار زیادی از افراد کشته شدند، با ناسزا پاسخ منتقدان را داد. او، به همین دلیل، اوباما را "حرامزاده" نامید و تقریباً از همین کلمات درباره پاپ نیز استفاده کرد. او، در مناسبت دیگری، خطاب به اوباما گفت: "برو به جهنم". او بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل، را " شیطان" توصیف کرد. او، همچنین، دوبار از الفاظ زشت درباره اتحادیه اروپا استفاده کرد و انگشت میانه اش را به نشانه توهین بالا برد.

به نظر می رسد دوترته تلاش کرده است از این هشدار، برای توجیه اطاعت از توصیه های مشاورانش درخصوص پرهیز از ناسزاگویی استفاده کند. وی پیش از این هشدار، در توکیو پایتخت ژاپن، نیز درحالی که خشمگینانه درباره انتقادات خارجی از عملیات مبارزه با مواد مخدر در فیلیپین سخن می گفت، کلمات زشتی را به کار برده بود.

گفته می شود از زمان به قدرت رسیدن رودریگو دوترته در فیلیپین، حدود ۲۳۰۰ نفر درجریان مبارزه خونبار با مواد مخدر در این کشور کشته شده اند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار